Subject: FW: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee VK trasside kooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 08:27:42 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/8960-1

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 6:44 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: 'Jan Minski' <[email-masked]>; 'Hannes Tiru' <[email-masked]>;
'KUUTOK Jaan' <[email-masked]>; 'Janno Erm'
<[email-masked]>
Subject: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee VK trasside
kooskõlastamine

Tere

OÜ Keskkonnaprojekt esitab „Rail Baltica Harjumaa põhitrassi
raudteetaristu I etapi ehitustööde“ tööprojekti kooskõlastamiseks.

Tööprojekt esitatakse lingiga:  <https://we.tl/t-t7VD5we5p7>
https://we.tl/t-t7VD5we5p7 (link kehtib 7 päeva, mistõttu palume projekt
alla laadida enne kehtivuse lõppu)

Kooskõlastamiseks on esitatud vee- ja kanalisatsioonitorustike
projektipakk, mis paikneb piketil 3+600 kuni 4+730.

Lisaks informeerin, et Rail Baltica Harju I ehitustööde tööprotsessi
kiirendamiseks, lisame projektdokumentatsiooni samaaegselt ka
ehitisregistrisse. Seega kui Teil on projektlahenduse kohta märkusi, siis
palun katsume need lahendada e-posti teel, et mitte koormata ehitusloa
menetlust.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172